reklama

Prečo sa nabudúce vyhnem SkyEurope...

Leteckej spoločnosti Sky Europe som vždy podvedome držal palce. Vzhľadom na absenciu národných aeroliniek, pretože Slovenské aerolínie za plnohodnotného zástupcu tejto triedy možno považovať len ťažko, to boli práve ľudia zo Sky Europe, vďaka ktorým bratislavské letisko povstalo z popola ako bájny Fénix. No samotné cestovanie zo Sky Europe už také parádne nebolo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)
Obrázok blogu
(zdroj: www.shannonairportenthusiasts.net)

Letel som z letiska Kolín/Bonn do Bratislavy. Ako zrejme väčšina ostatných som sa tešil na Vianoce doma, kopec snehu, a vôbec všetky tie príjemné veci, ktoré na Slovensku na mňa čakali. Check-in prebehol v poriadku, aj keď som mal pocit, že pani ktorá ho mala na starosti by bola najradšej tiež niekde inde ako práve tam. Ale to jej nezazlievam. Tieto služby pre dopravcov zabezpečujú väčšinou iné firmy.

Tak som prešiel check-in-om, dal si kávu, a vybral som sa smerom k boarding zóne. Tradičnú dôkladnú nemeckú pasovú kontrolu vystriedal pocit uvoľnenia, keď som si sadal pri nástupnej bráne a čakal na lietadlo. Blížil sa čas, keď sme sa mali začať dostávať na palubu lietadla a ... nič. Zase meškanie, vravím si, ale podvedome som bol na túto možnosť pripravený. Tak som sa len trochu poprechádzal, znova si sadol a čakal. Veď hádam niekto príde a povie prečo a koľko vlastne budeme meškať. Omyl.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Blížil sa čas nášho odletu, ale lietadlo...nikde. Navyše ani pracovník, čí zástupca Sky Europe, ktorý by informoval „ctených“ zákazníkov o meškaní sa neobjavil. To, že sme čakali v boxe bez toaliet, či možnosti občerstvenia asi tiež nikoho nezaujímalo. Nakoniec asi pol hodiny po plánovanom odlete z Kolína vidíme pristávať lietadlo Sky Europe. Super, konečne, takže ešte tridsať, možno štyridsať minút a letíme domov. Zrazu sa objaví ona stará známa pani, ktorá sa starala o check-in a začína organizovať boarding. Kde bola doteraz, a prečo nikoho z cestujúcich neinformovala absolútne o ničom, sa už asi nikdy nedozviem. Apatia však už berie štafetu od nervozity a ja som rád keď nakoniec predsa len sedím v lietadle.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jediné, čo som ešte v tom momente čakal bolo ospravedlnenie od posádky lietadla a snáď aj malé vysvetlenie. Možno ani nebudete prekvapený, keď vám poviem, že sa nám jedného ani druhého ho nedostalo.

A to naozaj nie je fajn.

Ján Janoška

Ján Janoška

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..geograf na úplne voľnej nohe :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáCestou - NecestouObrazáriumČo je fajn..Čo nie je fajn..Snár

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu